حرف مردم

تو فکر بیخیال دانشگاه شدن بودم

دیدم که ئه!! منم از حرف مردم میترسم.

چه تو خانواده ی پدری و چه خانواده ی مادری، یه جور دیگه بهم نگاه میکنن. رتبه ی 3رقمی و از این حرفا. و داشتم فکر میکردم اگر انصراف بدم یا اخراج بشم چی میشه. تو خانواده ی پدریم همه دانشگاه آزاد و قم قبول شدن. تو خانواده ی مادریمم کسی جز  من اهلدرس خوندن نیست.(و حتی یه جورایی داییم مسخره ام میکنه).

بگذریم... 

یادم رفت چی میخواستمبگم!

ولی حتیاگر اخراج بشم، من تو این 3ماه زیر برنامه ام نمیزنم، حتی اگر وقت نکنمدرسامو بخونم. 

تنهام

در نهایت همه آدما تنهان.

پس مسخره است که منتظر کسی باشم. 

اون دفعه اگر تونستم خوب پیش برم، به خاطر انرژی ای که از شخص دیگه ای گرفتم؛ این دفعه با انرژی خودم عالی پیش میرم.

دوباره برمیگردم به کتاب خوندن، در حد توانم درس خوندن، ورزش کردن، پروژه زدن، یاد گرفتن زبان، برنامه ریزی کردن، و از همه مهمتر نقشه ی راه برای زندگیم پیدا کنم. و از همه بهتر این که خودمو از شر این قرص و دواها راحت میکنم و اجازه نمیدم بیشتر از این این چیزا اذیتم کنه. از اولم مسئله ی مهمی نبود، الان گنده شده. 

من توانایی هام خیلی بیشتر از چیزیه که الان از خودم نشون میدم.

ولی نباید عجله کنم. عجله منو از کار میندازه. برگشت به اوجی که قبلا بودم، اولش یه مقدار سخته، ولی من از پسش برمیام. 

باید به مشورت های دیگران هم توجه کنم. 

هیچی دیگه. 

فعلا همین.

الان خیلی آرومم. از صبح خیلی مشوش بودم. 


+با سه ماه نخوردن بستنی هم نمیمیرم.

مبادا فراموش کنم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پسرا هم وقتی حرفِ دوست داشتن پیش بیاد، مغزشون از کار میفته؟ یا فقط دخترا(حالا نه همه) اینجورین؟ 

کاش نمیگفتم نیا

یعنی حتما باید بنویسم این رو که 

«کسی که تو فلان وبلاگ بودی

کجایی؟ دلم برات تنگ شده لعنتی» 

تا تو هم سر و کله ات اینجا پیدا شه؟؟


+ چرا شوخی های منو جدی میگیری؟! 

چی بگم

کاش انقدر راحت تمرکزمو از دست ندم!

نمیدونم. شایدم حق دارم تمرکزم با این موضوع بهم بریزه!

دلم میخواد تا شب حرف بزنم

و یکی هم گوش بده، هم باهام حرف بزنه

آهنگ circles

 قبلا تو پستامون میتونستیم آهنگ بذاریم، ولی الان بلاگ اسکای این رو هم ازمون گرفته. :/


خواننده: post malone

دانلودhttps://musicfeed.ir/files/2019/08/Post-Malone-Circles-128.mp3

taxi driver

حقیقت اینه که من خیلی کم فیلم میبینم. 

و فیلم راننده تاکسی رو اصلا ندیدم.


بی ربط نوشت: فیلم Interstellar رو قبلا دیدم، ولی هیچیِ هیچیِ هیچی ازش یادم نمیاد. در حدی که فکر میکردم ندیدمش! 

بی خوابی

یه بارم یادمه از شب تا صبح نخوابیدم، یعنی 24ساعت بود که نخوابیدم. بعد رفتم مدرسه، بعد تا 7 هم کلاس اضافه،

اون فهم من از درس تو ساعت 6،7 خیلی عالی بود!

کاش فردا هم بتونم درس بخونم!


+ البته یه سری هم یه هفته نتونستم بخوابم، بعدش دیوانه شدم!