حرف مردم

تو فکر بیخیال دانشگاه شدن بودم

دیدم که ئه!! منم از حرف مردم میترسم.

چه تو خانواده ی پدری و چه خانواده ی مادری، یه جور دیگه بهم نگاه میکنن. رتبه ی 3رقمی و از این حرفا. و داشتم فکر میکردم اگر انصراف بدم یا اخراج بشم چی میشه. تو خانواده ی پدریم همه دانشگاه آزاد و قم قبول شدن. تو خانواده ی مادریمم کسی جز  من اهلدرس خوندن نیست.(و حتی یه جورایی داییم مسخره ام میکنه).

بگذریم... 

یادم رفت چی میخواستمبگم!

ولی حتیاگر اخراج بشم، من تو این 3ماه زیر برنامه ام نمیزنم، حتی اگر وقت نکنمدرسامو بخونم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
بردیا چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 18:05

برنامت چیه پروفسور؟

این که به حرفای دکتر سنتی گوش بدم

بردیا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:43

چیه حرفاش؟

فلان چیزا (مثلا مویز) بخور و فلان چیزا رو نخور و..
صبح و شب سرت رو روغن مالی کن و...
نمیدونم هر روز پیاده روی کن و...
چیزای سختی نیست، ولی باید حواسم باشه و اینکه مثلا سوپ گندم باید وایسم درست کنم و..

بردیا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 20:38

خواهرم راحت و ساده زندگیتو کن
اذیت نکن زیاد خودتو
تهش مردنه ، ی جور زندگی کن لذت ببری

میگن شاید تا آخر عمر باید قرص بخورم.
ولی این دکتره حرف دیگه ای میزد. ارزششو داره امتحان کنم

بردیا جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 04:31

پروفسور فقط من فک میکنم خودتو زدی داغون کردی یا واقعا زدی خودتو داغون کردی؟
به همراه کل این دستورات حال خوب و دل سرشاد رو اضافه کن حال خوب می‌تونه اثر هرچیزی رو چندبرابر کنه

واقعا داغونم

بردیا جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 17:24

خوب شو زودتر

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد