غرغر

بعضی وقتا حس میکنم تو یه فشاریم که نباید تخیل کنم یا فیلم تخیلی ببینم یا کتاب تخیلی بخونم.

چرا واقعا؟؟!

اینم تاثیرات مامانمه، وگرنه منم یکی مثل بقیه!

مثل همون که مامانم اصرار داشت، نمیتونی رانندگی کنی...

نظرات 2 + ارسال نظر
فاضله سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 09:13 http://1000-va2harf.blogsky.com

مخالفت والدین همیشه بوده و هست اهمیت نده زیاد

بله بله

فریبا جمعه 6 بهمن 1402 ساعت 09:06

من از خودم دست وپا چلفتی تر کسی رو ندیدم.کلا کند هستم.در 43سالگی یه ماشین صفر خریدم ورفتم رانندگی .بعدش همه معلم های مدرسه وکادر مدرسه وحتی خدمه مدرسه(مدرسه بزرگی بود) ماشین خریدن و رانندگی کردند حتی یه خدمه خانم تاکسیران شد. استدلالشان این بود اگه فلانی که اینقدر دست وپا چلفتی است تونست پس ما هم می تونیم.
اینو گفتم که همه می تونن رانندگی کن با احتیاط.
یادم نیست چند بار امتحان دادم تا قبول شدم.
حتما رانندگی رو ادامه بده.

من رانندگی دوست دارم
حتما یاد میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد