فرانت اند

با زینب حرف میزدم، گفت یه دوره ی بک اند گذرونده. اونجا بود که فهمیدم فقط من نیستم که خیلی میپرم. حتی به نظرم برقیا کلا همینن! چیزای متفاوتی رو تجربه میکنن. نمیدونم، شاید همه همینجورن! 

میدونم نمیای و نمیخونی

خوشحالم برات

ایشالا خوشبخت شی

شاید یه روز یونانی یاد گرفتم

همیشه از دو زبانه بودنم ناراحت بودم. چون حرف زدن فقط به یکی از اون ها با دیگران خیلی سخته.

ولی الان سعی میکنم به هر سه زبون صحبت کنم و یاد بگیرم. کلمات مختلف، جمله بندی و چینش کلمات و... رو.

خیلی ممنون که بهم فهموندی درک و صحبت با زبان های دیگه چه قدر باحاله! 

فکر معقول بفرما، گل بی خار کجاست

چرت نوشت 26مرداد

بسم الله

خب از کجا شروع کنم؟؟

الان دارم آهنگ  «پیدا نکردم» رو گوش میدم. چه خوبه این آهنگ!

نتم تموم شده و نخریدم. در عوض ول گشتن تو اینستاگرام، نشستم یه تابلو ملیله کاغذی درست کردم(البته تموم نشده هنوز). با این که در حالت عادی وقتی میرم پای کامپیوتر از مامانم اینترنت میگیرم؛ ولی وقتی خودم اینترنت ندارم، اصلا حال برنامه نویسی ندارم.

معلومه یادم رفته چی میخواستم پست کنم یا نه؟؟ 

علاقه دارم از صفر شروع کنم. 

نمیدونم، شاید اینم از نتایج کمالگراییه! 

شاید از بی هدفیه که دنبال رقابتم! 

شاید عدم اعتماد به نفس الانم، مثل عدم اعتماد به نفس کنکور یا بیشتر از اون، المپیاد ه.