آرام جانم، بستنی!

بستنیِ خونم کم شده!

خیلی بهم ریخته ام و چیزی آرومم نمیکنه،غیر از بستنی! 

الان چند روزه که بهم بستنی تعارف میکنن و من نمیخورم؛ در حالی که دلم میخواد در جا، دو تا آیس پک گنده بخورم.

تا حالا چند بار خواستم اعتیادم به بستنی رو از بین ببرم ولی بعد از یه مدت میگم خب بعد از این همه مدت یه بار که عیب نداره. ولی یه بار همانا و خوردن تو روزای بعدی همان. 

نظرات 4 + ارسال نظر
بردیا یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 22:38

حاجی خوردنی مردنی نداره
و اینکه شادی بطلب همش جفنگه

what?

بردیا دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 16:00

خوردنی مردنی نداره، یعنی بخورید و بیاشامید باشد ک رستگار شوید، خو این واضح بود
شادی بطلب همش جفنگه هم تیکه کلام دوستم بود، ینی راحت زندگی کن همه این چیزایی ک اینجا هست الکیه ، زیاد جدیشون نگیر

ok

کاراگاه کونان پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 21:59 https://mynote83.blogsky.com/

سلام. ممنون که به وبلاگم سر زدی.
-------------------------
خوبه من به بستنی معتاد نیستم همین طوری با نفس کشیدن چاق میشم، وای به حال این که بستنی هم بخوام بخورم

سلام
شما به نفس کشیدن اعتیاد دارید،،
بهتره هر چه زودتر به ترک آن اقدام نمایید!

مریم یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 03:47 http://Sooskesiah.blogsky.com

اعتیاد جذابیه والا :)))
من به ذات، شخصیتِ معتاد و افراطی ای دارم ولی خب سعی میکنم کنار بیام و تعادل رو بگنجونم این وسط...
هرچند که خیلی جاها با شکست مواجه میشم! :/
اصن آدمیزاد مگه میتونه بدون فکر باشه؟! یه چیزی باید بیاد بره رو مخ! -__-

نه بابا، انقدر که میخورم مغزم سرد شده!
آره، باید یه چی رو مخ باشه! :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد