چرت نوشت 8 آبان 1402 (اصلاحیه: 8 آذر)

امروز رفتم پیش مشاور. تا برگشتم بادمجونا رو سرخ کردم و مرغا رو وسط اونا گذاشتم و پیچیدم. (بعدم تو ماهیتابه گذاشتم و سس رو روش ریختم و گذاشتم بپزه. شما میدونید اسم این غذا چیه؟)

الانم میخوام برم ادامه ی آموزشای جاوااسکریپت رو ببینم. دوره مقدماتی سایت سبزلرن رو دیروز تموم کردم و دیگه وارد دوره ی متوسط شدم. استادش خیلی خوبه و تا اینجا من راضی بودم.

مشاورم گفت چون صبحا میخوابم، شبا زود تو رختخواب نرم. (من سرشب احساس خواب آلودگی میکردم ولی خوابم نمیبرد.)

قراره از این بعد، عین بچه آدم صبحونه بخورم و گزارش بدم.

شاید از این به بعد از این روزانه نویسی ها بیشتر بنویسم، بعدا که برگشتم ببینم چه مسیری طی کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسلمان ایرانی پنج‌شنبه 9 آذر 1402 ساعت 08:31 https://anti-efsha.blogsky.com

من شخصاً اصلاً از این روزانه نویسیها انجام نمی دهم. ولی مدیر این وبلاگ شمایی.

بله

mostafaid3 شنبه 11 آذر 1402 ساعت 08:10

امیدوارم سریع جاوااسکریپت رو یاد بگیری.
من فعلا پایتون و جنگو رو یاد گرفتم. حالا دارم سعی میکنم منطق احراز هویت با AJAX رو یاد بگیرم که بعدش بتونم برم سراغ جداکردن بک اند و فرانت اند.

من دارم فرانت اند یاد میگیرم و از چیزایی که گفتی چیزی سر در نمیارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد