چرت نوشت: رهایی از افکار مدرسه ای

فهمیدم


در حقیقت تربیت تیزهوشانی، تربیت تکبره!

همون جور که اول دبیرستان دیدیم خودشونو برامون میگرفتن(چون ما راهنمایی تیزهوشان نبودیم)!

در حقیقت بعد از 4سال، منم دیگه تحمل اینکه کسی ازم بهتر باشه رو ندارم!

منم اسیرم

اسیر تکبر


داشتم یه نوشته از سال 99ام رو میخوندم. دیدم نوشتم حس میکنم بقیه مسخره ام میکنن. اون موقع ها مونده بودم که ادامه تحصیل بدم یا ول کنم.

پس یه چیز دیگه ام هست!

من اسیر حرف مردم شدم. خصوصا این که همه ازم توقع داشتن.


من اسیر گذشته هام

و این باعث میشه تمرکزمو نسبت به حال و آینده از دست بدم. 


چه قدر خوب بود اگر زودتر رها شم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید حمید حوائجی سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 00:23 http://hamidhavaeji.blogsky.com

سلام. بنده نیز متکبر هستم با این تفاوت که ریاضی‌ام همیشه زیر 10 بود.

حتما چیزای دیگه موثر بوده.
پیداش کن دلیل تکبرو

من اتفاقا ریاضیم عالی بود.
من یه میرزاخانی سرکوب شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد