خواستم تاکید کنم

من همونیم که پدر مادرا میزنن رو سر بچه هاشون! 

نظرات 2 + ارسال نظر
سید حمید حوائجی چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 13:38 http://hamidhavaeji.blogsky.com

سلام پروفسور. امیدوارم حال و احوالت خوب باشه. از درس و دانشگاه چه خبر؟

راستی یه‌کم طولانی‌تر بنویس. خیلی وقته نیم بند بیشتر نمی‌نویسی.

سلام
خخخخخخ درس و دانشگاه خبری نیست. یادم رفته بود که اینم مهمه. آخه بدون ادامه تحصیلم هم همچنان داشتن منو میکوبیدن سر بقیه

آره. چون وسطاش یادم میره چی داشتم مینوشتم.

ملیحه شنبه 3 تیر 1402 ساعت 01:39

سلام دخترم یه دوستی داره که بسیار درس خونه من ناخود آگاه همش مثالش رو میزنم ویاداوری میکنم ببین فلانی اینطوری واونطوری تو هم مثل اون باش،دخترم دلخور میشه .بهش حق میدم اما واقعا دلم میخواست دخترمم مثل اون دختر بود،جمله یشما منو یاد اون دختر انداخت

سلام
خب نکنید این کارو
من واقعا میبینم طرف له میشه
و حتی ممکنه کم کم از دوستش بیزار بشه
دختر شمام قطعا خوبی هایی داره که باهاش میشه زد تو سر اون دختره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد