پوووول میزنه بوش زیر دماغم

و اما 402 آمد

برنامه بریزم، نریزم، نمیدونم. از هر دو نوعش ضربه خوردم. 

ااان تنها چیزی که میدونم اینه که پول میخوام، اونم در حجم زیاد!

نیاز میبینم که زبانم قوی شه. نیاز میبینم کاری برای درآمد داشتن داشته باشم. (کار هنری بلدم، ولی دنبال پول در حجم بالام هر چند که طول بکشه تا بهش برسم) .

دلم میخواد ماه رمضونی یکم با خدا آشتی کنم.

دلم میخواد کارای الکترونیکی باحال بکنم. یه اسباب بازی هم میخوام درست کنم، بدم به مریم گلی.

مممممممممممم

خب

دیگه حرفی ندارم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
بردیا پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 01:54

دلت میخواد عیدی به من بدی ، زیااااااد

آره دلم میخواد، گناه داری تو!
جای این که بهم عیدی بدی هی میخوای برعکسشو انجام بدی.
D:

بردیا پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 15:37

پس بیا کلی عیدی بهم بدههههههه

گفتم دلم میخواد، نگفتم میدم. شاید یه روزی بتونم بدم.

بردیا پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 23:27

همین الآنم میتونی دیگه، خواستن توانستن است

آقا انقدر مزاحم نشو!
من اصلا شما رو نمیشناسم!

بردیا جمعه 4 فروردین 1402 ساعت 18:08

عیدییییییییمو بدههههه
نمی‌شناسم چیهههه

نمیشناسم دیگه، میشناسم؟!

بردیا شنبه 5 فروردین 1402 ساعت 17:02

میشناسی ک
نگاش کنا
سر ی عیدی چ میکنه

چه شناختی؟؟
شما آقا بردیا هستید. همین.
اونم خودتون اینجا نوشتید!

بردیا یکشنبه 6 فروردین 1402 ساعت 03:03

ندونم
شایدم نمیشناسی خب
پس مزاحم نمیشم

خخخخخخخخخخ

بردیا سه‌شنبه 8 فروردین 1402 ساعت 21:17

خو پس عیدیم کو؟
قهر کنم خوبه اینطوری ؟

آدرس بده، بفرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد