من و ترس از فکر

میترسم

از فکر کردن میترسم

میترسم ذهنمو آزاد بذارم

میترسم دوباره ...

حس میکنم این بدترین ترس تو زندگیمه

حس میکنم بر اساس فکر دیگران فکر میکنم

قوه ی خیال رو هم کلا گذاشتمش کنار خاک بخوره

میخوام خودم باشم، 

ولی نمیدونم خودم کیه؟!

دلم میخواد هر چی تو زندگی و تو فکر و تو تجربه هام دارم، بریزم دور و ذهنم یه برگه ی سفید باشه که بدون ترس و ناراحتی توش بنویسم.

میخوام از صفر شروع کنم

ولی میترسم (البته عاقلانه هم نیست!)

حس میکنم بر اساس فکر دیگران دارم زندگی میکنم

میخوام خودم باشم، 

ولی نمیدونم تو فکرم چی میگذره! 

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 4 بهمن 1401 ساعت 22:21

پروفسور عزیز به نظرم باید دست از سر خودت برداری. زندگی را ساده تر برگزار کن

خوب یادم نمیاد کی، ولی یکی اینجوری حرف میزد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد