چرت نوشت با فایرفاکس

تو این چند روز بی نتی، انگار یه چیزی ازم کم شده؛ حسابی حوصله ام سر رفته. و با خودم گفتم وقتی نت وصل شد، میام اینجا و کلی حرف میزنم؛ ولی الان که اومدم اصن حرف زدنم نمیاد. باورم نمیشه بعضیا تو این ایام اینترنت داشتن درحالی که فیلت ر شک نای من وصل نمیشه. آخرم اتفاقی فایرفاکس نصب کردم رو گوشیم، و بلاگ اسکای باز شد برام.

همونطور که میدونید من در حال یادگیری طراحی وب بودم و تو این چند وقت نتونستم هیچ کاری بکنم و من از بیکاری دارم دیونه میشم.همه اش به این فکر میکنم که چی یاد بگیرم میتونم تو ایران بمونم و کار کنم؟! با این اینترنت ضعیفی که خیلیم راحت قطعش میکنن! فیلترش میکنن و..


نظرات 5 + ارسال نظر
Mamazi پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 03:56

این وقت شب از درد بیدار شدم نه اینستایی هست سرگرم شم نه کسی بیداره نمیدونم چرا الان دارم اینارو کامنت میکنم ولی حالم خیلی بده

چرا عزیزم؟
چی شده؟
برای چی درد داری؟

ali پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 17:17 https://3-5-2.blogsky.com/

کلا ماهایی که کارمون تو بستر اینترنته تو این خراب شده ، همش استرس اینو داریم که پلتفرمی که توش کار میکنیم رو نبندن و ف-لتر نکنن -_-

دقیقا
من دیگه داشتم افسردگی میگرفتم، هیچ کاری نمیتونم بکنم.
استرس آینده ی شغلی هم پیدا کردم.

Mamazi جمعه 8 مهر 1401 ساعت 00:21

اره دیگ منم اینستا ندارم فعلا وصل شد فالوت میکنمیه سری میگن قراره فیلتر بمونه دیگه

ولی مثل تلگرام میشه به نظرم
با این که فیلتر میمونه، اکثرا ولش نمیکنن.

Mamazi جمعه 8 مهر 1401 ساعت 10:00

اره خب ولی فک نکنم دیگ مثل قبل بتونن توش کار کنن آنلاین شاپا یا ادمینا

آره
ما خودمونم پیج داریم، کلی براش زحمت کشیدیم و الان رو هواست

Mamazi شنبه 9 مهر 1401 ساعت 07:32 http://Mamazi79.blogsky.com

الان با فیلتر شکن و وای فای هم نمیتونی وارد شی؟

نه نمیتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد