چرت نوشت 21 تیر

تصمیم دارم جدی تر جاوااسکریپت رو یاد بگیرم و تابستون رو روی فرانت اند کار کنم و ببینم خوشم میاد یا نه. الان همه حرفایی که یه برنامه نویس میتونه دورکاری کنه و خوبی های دورکاری رو پذیرفتم. ولی داییم میگفت برو سراغ چیزی که دوست داری و به فکر پولش نباش. فقط همین مسئله است که باعث شده من دودل بمونم. به هر حال، من تصمیم گرفتم تابستونو برنامه نویسی وب بکنم، و اگه خوشم نیومد میرم سراغ پایتون و هوش مصنوعی. و اگر باز به مذاقم خوش نیومد حتما برمیگردم سر الکترونیک و سعی میکنم خودمو یه جوری ارتقا بدم که خودم کارآفرینی کنم.

فعلا یه برنامه برای زبانم هم دارم.

تصمیم دارم هر روز یا هرشب تو وبلاگم بنویسم. با این که ارزش خوندن ندارن، ولی به نظرم فواید خوبی داره. ایشالا کم کم ارتقا میدم خودمو و دغدغه هامو و نوشته هامو.

فعلا همین

خوش باشید :)


+برگشتیم تهران. بیچاره مادربزرگم هی به یکی اصرار میکرد بمونه. آخرشم گریه اش گرفت، گفت شما میرید من تنها میشم. بغلش کردم گفتم ایشالا زودی دوباره میایم. اگه لپتاپ داشتم اصلا برنمیگشتم. الانم پشیمونم که برگشتم، خونه حوصله ی منو سر میبره. ولی باشگاهو دوست دارم و دلم میخوادش.

نظرات 2 + ارسال نظر
لیمو چهارشنبه 22 تیر 1401 ساعت 09:27 https://lemonn.blogsky.com

امیدوارم مادربزرگت همیشه سلامت و شاد باشن

الهی آمین
ممنونم بابت دعای خیرتون

مریم چهارشنبه 22 تیر 1401 ساعت 22:56 http://Sooskesiah.blogsky.com

حتما همینطوری بنویس، نوشتن عالیه :)))
امیدوارم برنامه نویسی با روحیاتت سازگار از آب دربیاد و توش خوب پیش بری، حرفه ی سختیه ولی بازار خوبی داره

برنامه نویسی بلدم، ولی یه زبان دیگه رو دارم یاد میگیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد