کاردانی

از دانشگاه بهم زنگ زدن و گفتن که میتونم تا کارشناسی ادامه بدم، با وجود این که حدود 3سال سنوات میخورم.

فکر کن... یه ماهه با خودم میگم که کاش میتونستم تا کارشناسی ادامه بدم ولی حالا که گفتن میتونی، خیلی ناراحت شدم؛ چون تو دو راهی قرار گرفتم. من ترم پیش رو هم با کمک اساتید پاس کردم.

من از درس خوندن خسته شدم. چیزی که هیچ وقت فکرشو نمیکردم!

مادرم میگه همون فوق دیپلمت رو بگیر و خلاص. بعدا هر وقت حالت خوب شد و لازم دونستی که مدرک بالاتر بگیری، برو ادامه بده. چون وضعیت الآن من با ترم پیش فرقی نکرده؛ مطالبی که خونده بودم رو به خاطر مرخصی ها و حذف ترم هام فراموش کردم در حالی که الان لازمشون دارم و پیش نیاز فهم مطالب جدیده. هنوزم تمرکز ندارم. هنوزم استرس بالایی میگیرتم. هنوز....  دلم میخواد برگردم دبیرستان و نخونده برم سر امتحان و راحت، بدون استرس نمره بگیرم.

فعلا

خوش باشید :) 

نظرات 3 + ارسال نظر
- دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت 20:36 https://3-5-2.blogsky.com/

منم حس بدی به درس دارم ، راستش علاقه ندارم همش ریاضیاته هیچ جذابیتی توش نیست ، بزور مجازی بودن پاس میشم ،
نمیدونم چی میشه تهش !

چی خوندی یا میخونی؟

ولی من عاشق ریاضی بودم تو دبیرستان.
تا همین الانم رشتم رو دوست دارم ولی تمرکز و حال و حوصله ی کافی برای پاس کردن درسای سنگین و به دردنخور ندارم.

+ پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 ساعت 20:44 https://3-5-2.blogsky.com/

علوم کامپیوتر !
هیچ وقت ریاضی دوست نداشتم و ندارم
درسای خوندنی دوست دارم چیزی که حس میشه و جلو چشاته
ریاضی رو حس نمیکنم

اوه! علوم کامپیوتر که زیرمجموعه دانشکده ریاضیه!
رشته ات رو عوض کن. فقط یه بار تو این سن هستی، کاریو بکن که دوست داری.
البته ول کردن درس هم یه گزینه است.

- دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت 00:51 https://3-5-2.blogsky.com/

اره دانشکده علوم پایه و ریاضیا اینا ،
به مدرکش نیاز دارم ، مشکل اینجاست چون دولتیه سخت گیرن -_-

به خاطر سربازی لازم داری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد