ورزش

دو سه ماهی میشه با خواهرام میرم نینجا رنجر.

من خیلی نفس کم میارم.

مربی هم یه روز اخلاقش خوبه، یه هفته خوب نیست.

دیروز اومد ازم آزمون بگیره، من دو تا حرکتو همش با هم قاطی میکردم، اولین سوال از همون دوتا بود.

بعد دید بعضیای دیگه که آزمون نداشتن هم مشکل دارن‌؛ گفت جلسه ی بعدی از همتون آزمون میگیرم، کسی هم که بلد نباشه، کمربندشو باز میکنم.

من چرا دارم این چرت و پرتا رو اینجا مینویسم؟؟ نمیدونم.

خلاصه اونقدرا خوش نمیگذره، آدم پیشرفت خودش رو نمیبینه! شاید بیخیال شدم، رفتم فوتسالی، بدمینتونی چیزی. حیف که باشگاه های محله مون هیشکدوم تنیس روی میز ندارن! من خیلی دوست دارم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
دونده دوشنبه 11 بهمن 1400 ساعت 16:04

سلام
وای داری آرزوی منو زندگی می کنی که! چقدر دلم میخواست رزمی یاد بگیرم. بیشتر از همه نینجوتسو

چه مدت برای هر رنگ کمربند زمان میبره؟

نمیدونم!
من بعد دو ماه قرار بود زردم رو ببنده.

× پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 ساعت 18:13 https://3-5-2.blogsky.com/

اگه هدف خوش گذرونیه ورزش های با توپ بیشترین جذابیت رو
دارن.

آره موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد