24 خیلی زیاده!

دیگه 24 ساله که دارم تو این دنیا زندگی میکنم!

خیلی زود گذشت و من واقعا حس نمیکنم 24 سالم باشه؛ 20 یا 21 بیشتر بهم میاد.

چند هفته است رفتیم پیش یه دکتر طب سنتی. دیروز داشت میگفت ایشالا تا عید داروهای شیمیاییت رو قطع میکنی کم کم. چون اگر این داروها رو مصرف کنی، دیگه حالت کامل خوب میشه و نیازی به قرص و دوا درمون نخواهی داشت. و این بهترین خبر برای شب تولدم میتونست باشه!


خوش باشید

فعلا... 

نظرات 2 + ارسال نظر
بردیا جمعه 1 بهمن 1400 ساعت 15:53 https://envelves.blogsky.com/

تولدت مبارک
تازه بعد بیست و چهار میفتی تو سراشیبی سالا هی زود عوض میشن
ایشالا ک سلامت باشی همیشه

مرسی ممنون
آره، 22 و 23 سالگیم هم خیلی زود گذشت.
ممنونم،ایشالا شما هم همیشه سالم باشید

beny20 یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 22:05 http://beny20.blogsky.com

عه اذیت نکن !؟
واقعا ۲۴ !؟؟؟

والا من فکر میکردم 17 یا ۱۸ باشی
چقد اوضاع حدسیاتم خرابه

بعد میگمااا
خجالت نمیکشی با این سنت !!
یادمه یه سری کارها و حرفاتو ،،
اصلا انگار بچه دو ساله !!
چرا اینجوری میکردی با خودت

و بعد
گفتی پست آخریم تکراریه ,,
باید بگم نه ،،
من تا حالا زیاد واسه رفقا نوشتم ،،
ولی اینطوری تعریف کردن ،
که تهشم به ازدواج ختم بشه
قطعا اولین بار بود ...

وای خدا
نمیدونم چی یادت مونده!
چون من چیز زیادی یادم نمیاد!

انگار همون نوشته ها رو قبلا خوندم، فقط آخرش ازدواج رو نداشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد