شب به خیر

این خواب چیه که منو به زانو درمیاره؟؟!!

همه شب امتحان تا صبح بیدارن,

اون وقت من راس 11 غش میکنم و از دو ساعت قبلش هم کلا چیزی حالیم نمیشه دیگه!

نظرات 5 + ارسال نظر
بردیا دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 20:49

الان من از صبح می‌خوام بخوابم و نمیتونم
کاش جامون برعکس میشد

والا من از 11،12 شب تا 11،12 صبح میخوابم!
آرزو نکن که جامون عوض شه!

بردیا سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 04:45

راضیم
من الان دو روزه نخوابیدم

اوه اوه
شب یه چیز خواب آور بخور، آدم اگر نخوابه دیونه میشه (بلا نسبت شما)

به چی فکر میکنی؟
چی شده که خوابت نمیبره؟

بردیا سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 07:55

امتحانات کوفتی
الان خواب خوابم ، امتحان رو بدم میرم ک ی‌خواب سنگین داشته باشم

آها! حداقل اینجوری پاس میشی!

بردیا سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 20:08

بخدا اگه پاس بشم اینجوری
من درست نخوابم حافظم میشه ماهی
نزاشتن بخوابم دیروز ، داغون شده بود سرم

پس بگیر بخواب، گور بابای امتحان!

بردیا چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 23:10

بخدا انقد خستم بود کامنتی ک اینور باید زیر این پست بنویسم رو اونور نوشتم
بعد انتظار داره من پاشم پست بزارم

حدس زدم مال اون پست نبود.
تو برو بخواب، گور بابای درس!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد