انرژی

به کسی احتیاج دارم که با حرفا و با وجودش من انرژی بگیرم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
بردیا چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 23:05 http://Envelves.blogsky.com

هیشکی غیر خودت نمیتونه حالتو خوب کنه

چرا
بعضیا وجودشون بمب انرژیه
بعضیا هم به طور دیگه ای خاص هستند که وجودشون نیرو محرکه است
اینا که باشن از جات پا میشی و تلاش میکنی

بردیا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:30 http://Envelves.blogsky.com

من نمیگم محیط و اطرافیان رو سرعت بی تاثیر هستن
ولی میگم فقط خودتی ک میتونی ب خودت کمک کنی ، تا خودت نخوای چیزی تغییر نمیکنه واقعا

وجود بعضیا باعث این میشه که آدم یه چیزیو بخواد. :)

بردیا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1400 ساعت 21:17 http://Envelves.blogsky.com

مثل من :))))

:)

ivan جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:18

پروفسور خطرناکی
اما میشد وقتی تنهایی گوشیتو برداری و حرفاتو بگی بعد ک تموم شد باز مثه طوطی از سر و کول آدم بالا بری
اما این وسط حس انتحاریت ادمو میترسونه ک یهویی خودتو نفله کنی و د بیا

اون موقع گوشی نداشتم. اگرم کسی میفهمیددارم گریه میکنم، دیگه راحتم نمیذاشتن، واسه همین شب گریه میکردم.
الان دیگه جرئت خودکشی ندارم. این جوری انتحاری میزنم که مقدار زیادی بستنی میخورم یا مقدار زیادی شکلات میخورم.

ivan جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 17:03

انباشته کردن دلخوریها و انتظارات به زبان نیاورده از دیگران میتونه بهت صدمه بزنه و در نهایت اینجوری زجرت بده
خوبه ک یکی باشه بدون نصیحت بهت فقط بتونه حرفاتو گوش بده
دخترا روحیه شون مثه برگای گل لاله حساسه و با کوچکترین تلنگری لطافتشو از دست میده
هدیه گرفتن یه شاخه گل گاهی وقتا میتونه روحیتو بسازه

آره یه بار یه دکتری بهم گفت از گلوت معلومه حرف نمیزنی. حرفاتو بزن، هی تو خودت نریز.

خب چی کار کنم؟! برم برای خودم گل بگیرم؟!

ivan جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 17:30

یعنی اینقد تنهایی؟؟؟هیچ رفیق فابریکی رلی کراشی نداری؟رفته تو پیله؟

درباره دوست صمیمی دوران مدرسه ام که چند تا پست پایینتر نوشتم. رفیق فابریک ندارم.
نص صریح قرآن نوشته که دوستی از جنس مخالف نگیرید، چه آشکار و چه پنهانی. درنتیجه رل ندارم.

ولی من به حرف دکتره گوش دادم و حرفامو تو خودم نمیریزم دیگه. بیشتر مشکلات با خانواده بود، که دیگه تو خودم نمیریزم و الان از این لحاظ حالم خوبه و قصد خودکشی ندارم.

(ولی خب واقعا تنهام!)

ivan شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:14

تنهاییتو یکاری کن
هر جور ک میتونی

والا اگر کرونا نبود، الان دوستای جدید داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد