.

خدایا دارم تحملم رو از دست میدم... 

خودت مراقبم باش

نظرات 4 + ارسال نظر
Ali es سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 22:55

حواسش هست .

:)

Ali es سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 22:57

سلام ، میخام پایه ای رو ریاضیم کار کنم که واسه درسای دانشگاه به مشکل نخورم ،
خود همین درسایی که دارم رو باید سفت بگیرم یا چیز پایه ای رو باید بخونم ؟

راستش من از ریاضیات دانشگاه زیاد سر در نیوردم، فقط پاس کردم، بره!
ولی این سرفصل ریاضی1ه. ببین اگر با درسات مشترکه میتونی روش کار کنی:
اعداد مختلط، دنباله، حد و پیوستگی، مشتق و کاربرد آن، انتگرال، سری، مختصات قطبی
هندسه ی پیش دانشگاهی هم لازمت میشه. یادم نمیاد اسمش هندسه ی چی بوده!

حالا چی قبول شدی؟

Ali es چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 23:47

کامپیوتر _ (دانشگاه گلستان روزانه)
رتبم با توجه به یه ماه خوندن خوب بود ، واسه کامپیوترم کنکور ریاضی دادم اصلا ، و نمیخاستم از شهر خودم خارج شم .

به نظر خودم از مباحث ریاضی عمومی یک شروع کنم بهتره .

مبارکه!
خوبه، دانشگاه روزانه قبول شدی.

Ali es پنج‌شنبه 15 آبان 1399 ساعت 13:08

آره خیلی ممنون

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد