بچه بودم خب!

تو بچگیام مامانم میگفت تو بهشت هر چی بخوای هست، کافیه بخوای، در لحظه اتفاق میفته. 

منم وقتی به خدا یا بهشت و جهنم و این جور چیزا فکر میکردم، با خودم می گفتم اگر رفتم بهشت یه کره ی زمین میخوام که خدای اون کره من باشم!

:)))) 

نظرات 2 + ارسال نظر
Ali چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 22:50 http://۳۵۲

چه جالب منم وقتی با این جمله مواجه میشدم
تو دلم میگفتم دوباره برگردم زمین ولی تو اون دنیای جدید هر چی بخوام داشته باشم از شهرت تا پول تا آدما .
جالب بود ایول
حالا الان بنظرت بهشت چه شکلیه ؟و کجاست؟

خب تو بهشت هر چی بخوای داری، چرا میخواستی برگردی زمین بعدش داشته باشی؟

الان به نظرم بهشت جاییه که همه توش شادند
مثل اون داستانه که میگه خواستم ببینم بهشت و جهنم چه شکلیه، رفتم جهنم دیدم یه میز پر از انواع خوراکی خوشمزه ولی همه ناراحتن چون دستاشون از آرنج تا نمیشه و نمیتونن بخورن، بعد رفتم بهشت دیدم اونا هم دستاشون همون شکلیه ولی همه خوشحالن چون به همدیگه غذا میدن و لذت میبرن

پرفسور بی مغز چهارشنبه 15 مرداد 1399 ساعت 13:43

من تا حالا بهش فکر نکردم برم بهشت، چی میخوام.

من مادرم خیلی اینو میگه که «هر چی بخوای تو بهشت هست» و برای مثال خواسته های کوچیک خودش رو به ما میگه
اینطوریه که یه کوچولو فکر کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد