حقیقت چیه؟

همچنان در تشخیص واقعیت ها مشکل دارم. 

ولی میدونید چیه؟ قبلا هم مشکل داشتم.

ولی این یه حقیقته که حقیقت هر چی که هست، هر کس یه چیزی رو حقیقت میدونه. بعضیا خود حقیقت رو به عنوان حقیقت میشناسن، بعضیا هم یه چیز اشتباهی رو. یا حداقل چیزی که من میبینم این شکلیه!


ولی مشکل اصلی من اینه که بهم دروغ میگن.

و بعضی وقتا نمیدونم کِی بهم راست میگن، کی دروغ!

به علاوه ی این که خیلی وقتا حافظه ام یاری نمیکنه که همه چیز رو دقیق به یاد بیارم (که تصورم اینه که بقیه آدما هم همین شکلی اند) و این که گاهی تمرکز کافی ندارم و حواسم یه جای دیگه است!


ولی میدونم بعضی وقتا مضحکه ی دیگران میشم، و بعضی وقتا نمیدونم چرا میخندن! یعنی به چیِ من میخندن!


بعضی وقتا نمیدونم باید به دیگران اعتماد کنم یا نه!

بعضی وقتا به خودمم اعتماد ندارم!


بعضی وقتا ازم شاکی میشن که حرف گوش نمیدم. که نمیدونم کار درستی میکنم یا نه!

بعضی وقتام خودم شاکیم که به حرف خودم گوش نمیدم!


خوب نمیفهمم، خوب نمیفهمم دنیا رو!

مخصوصا وقتی پای شخص دیگه ای در میون باشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد