من اگر نقاشی بلد بودم، 

نقاش خوبی می شدم! 

نظرات 11 + ارسال نظر
بردیا دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 09:25

بیا با هم بریم گل بکشیم پس

بردیا جمعه 19 اسفند 1401 ساعت 11:51

چطوری پروفسور نقاش

خوبم, اگر شیرینی نخوای! :)

بردیا جمعه 19 اسفند 1401 ساعت 23:51

شیرینی ک میخوام
تازه کم کم عیدی هم می‌خوام
کجای کاری
بنویس ببینم چیکار میکنی

تو مگه چند سالته که از من عیدی میخوای؟!
آشپزی، وقت گذرونی، فیلم دیدن با سامی، بیرون رفتن و بستنی خوردن، آهنگ گوش دادن...
کلا هر کاری غیر از برنامه نویسی
تو چی کار میکنی؟
هیچ پستی نمیذاری!

بردیا شنبه 20 اسفند 1401 ساعت 14:11

من هرچندسالم باشه باز عیدی می‌خوام
کم کاری میکنی برا چی برای برنامه نویسیت ؟
حسش نیست ، همون خستگیای همیشگیه، چیشو پاشم بنویسم بعد هی حرص بخورم

برو از بزرگترا عیدی بگیر
ئه! من با نوشتن تخلیه میشم!
دقیقا حسش نیست!

بردیا شنبه 20 اسفند 1401 ساعت 23:30

توام بزرگی
بزرگ ب سن نیست ، باید عیدی بدی
تازه شیرینی هم می‌خوام
من می‌نویسم برای خودِ بعدم ک اینارو یادش می‌ره
و دلم نمیخواد همه این تایم رو ک می‌نویسم پر از خستگی باشه

تو از من بزرگتری! :)

بردیا چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 08:33

ولی خو من عیدی می‌خوام و تو این مورد کوچیکترم
اصلا از کجا میدونی بزرگترم شاید واقعا کوچیکتر باشم

چون خانما از یه سنی به بعد، سنشون بالا نمیره!

بردیا پنج‌شنبه 25 اسفند 1401 ساعت 02:12

عجبا
مگه ومپایرین؟

نه. ژن زناست که همیشه جوون میمونن!

بردیا پنج‌شنبه 25 اسفند 1401 ساعت 20:12

در هرحال من عیدی می‌خوام

فعلا که خودت باید عیدی بدی :)

بردیا شنبه 27 اسفند 1401 ساعت 22:16

من فعلا باید عیدی بگیرم
تازه شیرینی هم بدهکاری
کجای کاری

بردیا سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 16:34

پروفسور سال نوت مبارک

سال نوی شما هم مبارک!
عیدییییییییییییی بده، ئه ئه، عیدیییییی بده! (مثل دختر همسایه تو کلاه قرمزی بخونش)

بردیا چهارشنبه 2 فروردین 1402 ساعت 01:04

اومدم عیدی بگیرم
عیدیمو بدهههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد