با تشکر از همه اونایی که برام پیام گذاشتن


بعضی چیزا کوچیکن, شاید تو کوتاه مدت خیلی مهم باشند ولی تو بلند مدت اصلا هیچ اهمیتی ندارن.

ولی به نظر من برعکسش هم وجود داره. چیزایی که تو کوتاه مدت خیلیم مهم نیستن ولی کم کم تازه مهم میشن. یه جورایی گرمی بعدا میفهمی.

بیایم به وسعت مسئله نگاه کنیم.

خب این جا خیلی مهمه که حالت دوم رخ نده، چون هر چی میری جلو بیشتر میشه!

وقتی یه بار افتادی باید حواست باشه که یه بار دیگه نیفتی. حالا یکی بیاد هلت بده، واقعا زور داره! 


جدا از این حرفا من مشکلم گذشته نیست, مشکلم حال الآنمه! مشکل اینه که چی کار کنم؟! دو روش که بیشتر وجود نداره! من نمیخوام جوری زندگی کنم که میخوان، میخوام جوری زندگی کنم که میخوام. و تا الآن نصف برنامه ها کنسله. حتی اونایی که بینمون مشترک بوده! مشکل اینه، کنسل شدن برنامه هام. یعنی حتی  چیزی که اونا میخواستن هم ممکن نیست. بعضی چیزا دست من نیست دیگه

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 12 فروردین 1399 ساعت 03:16 http://Sooskesiah.blogsky.com

خیلی حرفاتو میفهمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد