بعضی وقتا زندگی با آدم یه کاری میکنه

که دیگه خود قبلیش رو نمیشناسه

ولی مشکل من اینجاست که

خود الانم رو هم نمیشناسم!


اون همه چیزی که با جزئیات و بی جزئیات، همین 3 ماه پیش یادداشت کرده بودم و میخواستم بهشون برسم رو میبینم، با خودم میگم اینا به چه دردی میخورن؟!

به هر مسئله ای هم فکر کنید حداقل. یه چیزی ازش تو این لیست هست! 

نظرات 3 + ارسال نظر
حمیدرضا سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 12:11 https://www.khodrofanni.blogsky.com

خیلی از ما همینطوریم. منم همینم.

اره واقعا.
من هر وقت این مشکل رو حل کردم، بعدش دنیام کُن فَیَکُن شد. حالا دوباره از اول!

نبودی جات خالی بود. (البته این پستای آخرت رو دیده بودم ولی نبودی کلا)

حمیدرضا سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 19:33

ممنونم که منو یادت بود پروفسور جان.

آره دل و دماغ نوشتن رو نداشتم.

راستی اگه اینستاگرام یا فیسبوک داری آدرسش رو بده تا فالو کنم.

من میخام بیشتر برم سمت اینستا و فیسبوک.

فیسبوک ندارم.
اینستا پیج کاری داریم فقط، که صاحبش فقط من نیستم.

حمیدرضا سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 19:35 https://persianautoblog.blogspot.com

آدرس وبلاگمم عوض شده. من توی بلاگ اسپات می نویسم.

دیگه تو بلاگ اسکای نمی نویسم.

https://persianautoblog.blogspot.com

اما همونطور که گفتم توی وبلاگ جدیدم هم دل و دماغ نوشتن ندارم چند وقتیه. ببینم کی حوصله ام میاد.

ولی خواننده خاموش وبلاگ شما هستم

آدرس بلاگی که تو بلاگ اسپات زده بودی رو امتحان کرده بودم، فعال نبود
برید تعطیلات، بعدا دوباره دست به قلم شید.

من وبلاگ خودم خاموش بوده، شما چه طور تونستید خواننده خاموش باشید؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد